Obchodní podmínky

Obchodní podmínky platné od 17.9.2014 

 

Objednávka zboží 

Objednávka v našem e-shopu je návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva vzniká fyzickým převzetím zboží zákazníkem. Odesláním objednávky potvrzujete, že jste se podrobně seznámili s našimi obchodními podmínkami a že s nimi souhlasíte. Aby byla objednávka skutečně platná, je potřeba, abyste řádně vyplnili všechny potřebné údaje v objednávkovém formuláři. Prohlašujeme, že se při zpracování vašich osobních údajů řídíme zákonem č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a vaše údaje neposkytneme žádné třetí straně. Pokud si budete přát, máte vždy právo požádat nás o vyřazení vašich údajů z databáze, popřípadě můžete údaje o své osobě upravit.   

 

Storno objednávky 

Objednávku lze bezplatně stornovat v případě, že zboží ještě nebylo expedováno, tedy předáno poště. Zboží, které máme skladem, se snažíme expedovat hned následující den po obdržení objednávky, abyste je měli co nejdříve. 

 

Ceny a způsob platby 

Veškeré ceny zboží v našem internetovém obchodě jsou uvedeny včetně DPH. Na Slovensko posíláme produkty přepočtené podle aktuálního kurzu EUR s cenou za dopravu 3,5 EUR. Platná je vždy cena, která byla u zboží uvedena v okamžiku objednání. V současnosti lze platit dobírkou a převodem předem. Údaje k platbě předem vám pošleme až v okamžiku, kdy máme zboží fyzicky připraveno k odeslání.   

 

Dodací podmínky 

Zboží zasíláme prostřednictvím České pošty. Zboží, které máme skladem, expedujeme nejpozději do dvou pracovních dnů po přijetí objednávky.  Pokud je u zboží uvedena dostupnost 4 týdny, dodáme vám zboží vrámci této lhůty. Pokud je zboží momentálně nedostupné (tedy nejde objednat u našeho dodavatele), budeme vás neprodleně informovat e-mailem a společně se dohodneme na dalším možném termínu dodání, nebo vám nabídneme alternativní zboží. Při převzetí zboží zásilku překontrolujte, abyste mohli ihned zjistit případné vady a poškození. Pokud objevíte porušený obal, nebo jiné viditelné poškození zásilky, nepřebírejte ji a s dopravcem sepište protokol o škodě. 

 

Vrácení zboží 

Nepoužité zboží (včetně všech štítků a etiket) nám můžete vrátit ve lhůtě do 14 dnů. Zboží si můžete dle přání vyměnit nebo je prostě vrátit a nechat si poslat své peníze zpět. Rozhodnete-li se zboží vrátit, zašlete nám je zpět na naši adresu poštou v doporučeném balíku (nikoliv na dobírku). Ke zboží přiložte doklady o koupi. Vyměníme vám zboží, nebo vrátíme peníze (včetně částky za poštovné, pokud vracíte celou objednávku). Pokud se rozhodnete zboží vyměnit za jiné, další poštovné samozřejmě neúčtujeme. Pokud se rozhodnete zboží jen vrátit, částka za vrácené zboží Vám bude zaslána poštovní poukázkou nebo převodem na bankovní účet. Na zadní stranu faktury prosím napište, který způsob vrácení peněz preferujete. Své peníze dostanete nejpozději do 14 dnů od dne, kdy obdržíme vámi vrácené zboží, pokud se ovšem nedohodneme jinak. Náklady na dopravu vráceného zboží k nám, hradíte vy.   

 

Reklamace 

Před převzetím zboží doporučujeme zásilku pečlivě zkontrolovat. Zjistíte-li závady, za něž zodpovídá dopravce (poškozený obal, znehodnocené zboží apod.), zásilku nepřebírejte a s dopravcem sepište protokol o škodě. Za tyto závady nemůžeme nést zodpovědnost. Pokud zjistíte závady až po převzetí zásilky (poškozené zboží, nekompletní obsah zásilky či záměna zboží), neprodleně nás informujte a dohodneme se na dalším postupu. Pokud je zboží určeno k reklamaci, zašlete je v doporučeném balíku (nikoliv na dobírku) spolu s dokladem o koupi a popisem závad. Na základě dohody vám vyměníme zboží za bezvadné, nebo vám vrátíme zpět vaše peníze. Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 14 dnů od data převzetí zboží naší firmou.  

 

Ostatní se řídí obecně závaznými zákonnými ustanoveními vyplývajícími zejména ze zákona č. 89/2012, Obč.zák. a č. 513/1991 Sb., Obch.zák., ve znění pozdějších ustanovení.